2012. november 2., péntek

Lobkowicz Premium 4.7%

Típus: Cseh sör, világos

Saját tapasztalat: A Lobkowicz sör neve nekem egyáltalán nem volt ismerős, bátran állíthatom, hogy még sohasem hallottam róla. A Premium sörük egy pilsner, lager típusú sör, színéből előre sejthető, hogy beletették az "anyagot", ugyanis kitöltés után már látszódott, hogy határozott, sötét színe volt a palackban található nedűnek. Habját szinte beszínezte a sör teltsége, és közelről rápillantva már-már sárgás árnyalatot is láttam benne. Ízét, és utóízét is én erősen keserűnek mondanám, már majdnem túlságosan is. Kicsit olyan, mintha gyógynövények keserűsége is megjelenne hátul a szám és a torkom határánál, valamint a Hubertusnál megismert "fűíz" is bevillant a kóstolgatások során. Az alapvetően erősen keserű, jellegzetes ízű Pilsner Urquell hasonló határozottsággal véste be magát az emlékeim közé, mint most a Lobkowicz, viszont a Pilsner íze valahogy selymesebb, jobban "összerakott" volt mai sörömnél.
Összességében nem rossz sör a Lobkowicz Premium (amelyről először a neve miatt azt hittem, hogy lengyel sör), de nekem most az átlagnál csak egy picit ízlett jobban, ezért 6 pontot kap.


A sört apukámtól kaptam tesztelésre, ezúton is köszönet érte!

Alkoholtartalom: 4.7%

Összetevők: Víz, maláta, komló

Gyártja: K Brewery Trade a.s., Hvezdova 1716/2b, 140 78 Praha, Csehország

Itt vettem: Ajándék volt






Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: -
Újra vennék? – Igen
Megérte? -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése